Geri

Instagram Hesabınızda Potansiyel Müşterilerine Ulaşmanı Sağlayacak 7 Adım

Artık potansiyel müşterilerinize ulaşmak için bir çok kanal var. Evet kanallar var ama kanalları doğru kullanıyor musunuz? Veya ne kadar doğru kullandığınızı düşünüyorsunuz?

Aslında sosyal medyaya bakış açınızı değiştirmek uzun vadede işinize yarayacak. Peki nasıl?

1.Adım: İçerik stratejisi oluşturmak. Her sosyal medya platformuna göre içerik stratejisi değişmektedir. Çünkü her sosyal medya platformunun kendine has özellikleri vardır.

Bu da demek oluyor ki; bir gönderi oluşturup her platformda paylaşmak yapılan en büyük hatalardan biridir.

2. Adım: Biyografi optimizasyonu sağlamak. Kısacası ürün veya hizmetlerinizi pazarlarken satış yapabilecek cümleler biyografinizde yer verebilmenizdir.

3. Adım: Ücretsiz tanıtım araçlarını kullanmak.

4. Adım: Ücretli reklamları kullanmak.

5. Adım: Güven oluşturacak başarılı sonuçları paylaşmak.

Bu adımı sadece öne çıkanlarından eklendiğini gördüm. Güven ve güvenilirliği oluşturmak için ınstagramın bizlere sunduğu her alanda “olumlu geri bildirimleri” paylaşmak doğru olacaktır.

6. Adım: Tekliflerinizi sunmak.

7. Adım: Sonuçların ölçümü:

Sonuçları ölçümleyin. Sonuçlar neticesinde performansınızı derecelendirin. Hangi içerikler, hangi reklam hedef kitlenizin dikkatini çekiyor? Ölçümleyiniz. İçerik ve reklam stratejinizi bu ölçümler aracılığıyla oluşturunuz.

Bu maddelerin yanı sıra kendinizi veya işletmenizi eksiksiz tanıtınız.

Loading

Elif Nur Köhle
Elif Nur Köhle

Cevap bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir